do góry

Aktualny kurs Stalexport Autostrady SA

3.89 zł 1.04% 0.04zł 2021-10-22

Roberto Mengucci - Przewodniczący Rady Nadzorczej

Roberto Mengucci w 1987 r. ukończył Wydział Budowy Maszyn na Uniwersytecie „La Sapienza” w Rzymie.

Przebieg kariery zawodowej:

  • 2018 r. - obecnie - Atlantia S.p.A - dyrektor,
  • 13 lutego 2017 r. - 25 lipca 2018 r. - Catterick Investments Sp. z o.o. - Członek Rady Nadzorczej
  • 22 kwietnia 2014 r. - obecnie - Sociedad Concesionaria Autopista Nororiente S.A. - Przewodniczący Rady Dyrektorów,
  • 24 maja 2013 r. - obecnie - Sociedad Concesionaria Costanera Norte S.A. - przewodniczący rady dyrektorów,
  • 24 maja 2013 r. - obecnie - Sociedad Concesionaria Autopista Vespucio Sur S.A. - przewodniczący rady dyrektorów,
  • 24 maja 2013 r. - obecnie - Sociedad Concesionaria Autopista Nueva Vespucio Sur S.A. - przewodniczący rady dyrektorów,
  • 24 maja 2013 r. - obecnie - Sociedad Concesionaria Litoral Central S.A. - przewodniczący rady dyrektorów,
  • 24 maja 2013 r. - obecnie - Sociedad Concesionaria AMB S.A. - przewodniczący rady dyrektorów,
  • 22 kwietnia 2013 r. - obecnie - Grupo Costanera SpA - dyrektor,
  • 15 marca 2013 r. - obecnie - Concesionaria Rodovias do Tiete S.A. - zastępca dyrektora,
  • 29 czerwca 2012 r. - obecnie - AB Concessoes S.A. - dyrektor,
  • 29 czerwca 2012 r. - obecnie - Triangulo Do Sol Auto-Estradas S.A. - dyrektor,
  • 29 czerwca 2012 r. - obecnie - Concesionaria da Rodovia MG-050 S.A. - dyrektor,
  • 29 czerwca 2012 r. - obecnie - Rodovias das Colinas S.A. - dyrektor,
  • 24 lipca 2009 r. - obecnie - Stalexport Autostrady S.A. - Członek Rady Nadzorczej,
  • 30 czerwca 2009 r. - obecnie - Sociedad Concesionaria de Los Lagos S.A. - dyrektor,
  • 15 czerwca 2009 r. - obecnie - Autostrade dell”Atlantico s.r.l. - dyrektor (2009 - 2017), dyrektor naczelny (2017 - obecnie),
  • 26 marca 2009 r. - obecnie - Pune Solapur Expressways Private Limited - dyrektor,
  • 2008 r. - 2017 r. - Autostrade per l’Italia SpA - dyrektor,
  • 2004 r. - 2008 r. - Finmeccanica SpA - Wiceprezes ds. fuzji i przejęć,
  • 1996 r. - 2004 r.- Telecom Italia SpA - menadżer zarządzający międzynarodowym portfelem grupy (1999 - 2004), menadżer ds. fuzji i przejęć oraz rozwoju biznesu (1996 - 1999),
  • 1989 r. - 1996 r. - Enel SpA - menadżer ds. projektów w dziale międzynarodowym (1989 - 1994), starszy inżynier w dziale projektowania i budowy (1996).

Roberto Mengucci nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym i nie prowadzi innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Emitenta, która jest w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta konkurencyjna jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Tomasz Dobrowolski - Zastępca Przewodniczącego Rady Nadzorczej

Tomasz Dobrowolski w 1974 r. ukończył prawo na Uniwersytecie Warszawskim, w 1978 r. studia podyplomowe z zakresu ochrony własności przemysłowej na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu oraz w 1980 r. aplikację radcowską przy Okręgowej Izbie Radców Prawnych w Warszawie. Jest także absolwentem kursu dla mediatorów zorganizowanego przez Okręgową Radę Adwokacką.

Przebieg kariery zawodowej: 

  • styczeń 2018 r. - obecnie - Stalexport Autostrady S.A. - Członek Rady Nadzorczej,
  • 2015 r. - czerwiec 2017 r. - K&L Gates LLP - of counsel,
  • 2010 r. - 2015 r. - K&L Gates - partner,
  • 1 stycznia 2004 r. - 1 kwietnia 2018 r. - Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Dobrowolski - własna działalność gospodarcza
  • 2000 r. - 2010 r. - Hogan & Hartson - partner,
  • 1997 r. - 2000 r. - Allen & Overy - partner,
  • 1991 r. - 1997 r. - Nabarro Nathanson - radca prawny, członek zarządu,
  • 1985 r. - 1991 r. - Elektrim S.A. - radca prawny, koordynator,
  • 1980 r. - 1988 r. - Agromet Motoimport - radca prawny,
  • 1976 r. - 1980 r. - PEZETEL - Referent prawny, radca prawny,
  • 1974 r. - 1976 r. - Polski Instytut Spraw Międzynarodowych - redaktor.

Tomasz Dobrowolski nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym i nie prowadzi innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Emitenta, która jest w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta konkurencyjna jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Stefano Rossi - Sekretarz Rady Nadzorczej

Stefano Rossi ukończył prawo na La Sapienza University w Rzymie i zdał egzamin adwokacki w Okręgowym Sądzie Apelacyjnym w Rzymie.

Przebieg kariery zawodowej:

  • kwiecień 2015 r. - obecnie - Autostrade Holding do Sur, Chile - Członek Zarządu,
  • marzec 2015 r. -  luty 2017 r. - Autostrade dell’Atlantico Srl - Członek Zarządu,
  • maj 2015 r. - obecnie - Atlantia S.p.A. - Head of International Legal Affairs,
  • styczeń 2011 r. - kwiecień 2015 r. - Autostrade per I’Italia - Head of International Business Development Projects
  • czerwiec - grudzień 2010 r. - Telecom Italia Sparkle S.p.A. - Wiceprezes ds. kwestii prawnych i kwestii regulacyjnych,
  • 2006 r. - 2010 r. - Telecom Italia Group - Wiceprezes ds. międzynarodowych umów handlowych i zgodności prawnej,
  • 2003 r. - 2005 r. - FreeMove Alliance - Chairman of the Legal Working Group,
  • 2003 r. - 2006 r. - TIM S.p.A. - Wiceprezes ds. międzynarodowych kwestii prawnych,
  • 2002 r. - 2006 r. - TIM Hellas Telecommunications S.A. - Członek Zarządu,
  • 2000 r. - 2003 r. - TIM S.p.A. - Wiceprezes ds. kwestii korporacyjnych podmiotów zależnych,
  • 1997 r. - 2000 r. - STET International S.p.A. - Legal Project Manager,
  • 1994 r. - 1997 r. - STET S.p.A. - In-house Senior Legal Counsel (Departament prawa międzynarodowego),
  • 1991 r. - 1994 r. - Telecom Italia S.p.A./SIP S.p.A. - In-house Legal Counsel (Departament prawa międzynarodowego),
  • 1988 r. - 1991 r. - Societa Italiana Vetro S.p.A. - Prawnik (Departament prawa korporacyjnego).

Stefano Rossi nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym i nie prowadzi innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Emitenta, która jest w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta konkurencyjna jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Stefano Bonomolo - Członek Rady Nadzorczej

Stefano Bonomolo uzyskał stopień naukowy Wydziału Inżynierii Mechanicznej na Uniwersytecie La Sapienza w Rzymie oraz tytuł Master of Business Administration mediolańskiego Uniwersytetu Bocconi Business School wraz z programem wymiany MBA na University of Michigan’s Ross School of Business.

Przebieg kariery zawodowej:

  • Obecnie jest szefem Rozwoju Biznesu - Koordynacji Biznesu Autostradowego w Atlantia S.p.A.,
  • Pełni funkcję przewodniczącego lub członka w kilku Radach Nadzorczych spółek Grupy Atlantia,
  • Przed objęciem obecnego stanowiska był szefem Rozwoju Biznesu w Autostrade dell’Atlantico, spółce zależnej Atlantii,
  • wcześniej pełnił rolę Area Manager w Autostrade per l`Italia, do której dołączył w 2007 roku jako Project Manager,
  • W latach 2000-2007 pracował w firmie doradczej A.T. Kearney w pracach nad strategią, fuzjami i przejęciami, analizami ekonomiczno-finansowymi i due dilligence oraz usprawnianiem łańcuchów dostaw i obniżaniem kosztów dla międzynarodowych klientów.

Stefano Bonomolo nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym i nie prowadzi innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Emitenta, która jest w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta konkurencyjna jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Nicola Bruno - Członek Rady Nadzorczej

Nicola Bruno uzyskał stopień naukowy z ekonomii biznesu na Uniwersytecie „La Sapienza” w Rzymie. Jest dyplomowanym księgowym oraz biegłym rewidentem na mocy włoskich przepisów.

Przebieg kariery zawodowej: 

  • Obecnie Kierownik ds. Zgodności Finansowej i Administracji Międzynarodowej w Atlantia S.p.A.
  • Członek zarządu w niektórych spółkach zależnych grupy Atlantia,
  • Uczestniczy w niektórych grupach roboczych Europejskiej Grupy Doradczej ds. Sprawozdawczości Finansowej oraz Organismo Italiano di Contabilità (włoska instytucja ustanawiająca standardy rachunkowości),
  • Do 2017 r. pracował w KPMG w obszarach audytu, doradztwa w zakresie należytej staranności, doradztwa w zakresie sprawozdawczości finansowej i kontroli wewnętrznych nad audytem w zakresie sprawozdawczości finansowej, jak również pomocy klientom działającym głównie w obszarze zarządzania koncesjami infrastrukturalnymi, usług transportowych oraz w przemyśle motoryzacyjnym i w branży rozrywkowej.

Nicola Bruno nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym i nie prowadzi innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Emitenta, która jest w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta konkurencyjna jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Andrzej Kaczmarek - Członek Rady Nadzorczej

Andrzej Kaczmarek ukończył studia na Politechnice Warszawskiej. Posiada dwa dyplomy: Magistra Inżyniera Elektronika na Wydziale Elektroniki (1985) oraz Magistra Inżyniera Mechanika na Wydziale Mechaniki Precyzyjnej (1982). Wykształcenie akademickie jest uzupełnione licznymi szkoleniami i kompetencjami, m.in. Uprawnienia do zasiadania w Radach Nadzorczych w Spółkach Skarbu Państwa, Certyfikat Agile PM Agile Project Management Foundation oraz Certyfikat  MoP Foundation Certificate in Portfolio Management.

Jest menadżerem z doświadczeniem na najwyższych stanowiskach w biznesie prywatnym, spółkach Skarbu Państwa, dyplomacji ekonomicznej oraz administracji państwowej, ekspertem z zakresu energetyki, budownictwa, budowy infrastruktury oraz współpracy gospodarczej z zagranicą, doradcą biznesowym i negocjatorem.

 Przebieg kariery zawodowej:

  • 2020.03 do teraz - PILE Elbud S.A., Prezes Zarządu  
  • 2019.04 - 2019.11 - MOSTOSTAL Warszawa S.A., Doradca Zarządu
  • 2017.05 - 2018.10 - PSE Centralna Jednostka Inwestycyjna, CEO
  • 2016.06 - 2017.04 - PSE Inwestycje S.A., Prezes Zarządu  
  • 2016.08 - 2018.10 - Polskie Sieci Elektroenergetyczne PSE S.A., Prokurent
  • 2019.03 do teraz - PGNIG GAZOPROJEKT S.A., Członek Rady Nadzorczej  
  • 2015.01 - 2016.05 - BUDIMEX S.A., Dyrektor ds. Rozwoju
  • 2009.03 - 2014.06 - Powiśle Park Sp. z o.o. (spółka w GK PGNiG S.A.), Prezes Zarządu
  • 2007.06 - 2014.12 - KPMG Advisory, Dyrektor w Departamencie Doradztwa, Head of KPMG China Practice in Poland
  • 2006.01 - 2010.03 - Bank Gospodarstwa Krajowego, Członek Rady Nadzorczej (V i VI kadencja), Członek Komitetu ds. Audytu Wewnętrznego
  • 2007.03 - 2008.05 - Mazowiecki Operator Systemu Dystrybucyjnego Sp. z o.o. (GK PGNiG S.A.), Członek Rady Nadzorczej
  • 2005.11 - 2007.09 - Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości, Przewodniczący Rady Nadzorczej
  • 2005.11 - 2007.02 - Ministerstwo Gospodarki, Podsekretarz Stanu. Wiceminister odpowiedzialny za:  strategia i rozwój gospodarki, regulacje gospodarcze, innowacyjność, przedsiębiorczość, instrumenty wsparcia przedsiębiorstw, fundusze europejskie, dwustronne stosunki gospodarcze  
  • 2004.03 - 2005.10 - Fundacja Centrum Innowacji FIRE (grupa ARP S.A.), Prezes Zarządu
  • 1997.02 - 2004.02 - Ministerstwo Gospodarki, Wydział Ekonomiczno-Handlowy Ambasady R.P. w Kanadzie, I Radca (Ekonomiczno-Handlowy), Szef WEH Kanada 
  • 1994.10 - 1997.02 - Państwowa Agencja Inwestycji Zagranicznych PAIZ S.A., Wiceprezes
  • 1993.03 - 1994.12 - Krajowa Izba Gospodarcza Elektroniki - KIGE (obecnie KIGEiT), Prezes Zarządu, założyciel Izby
  • 1988.03 - 1993.03 - ITI Poland S.A. (wcześniej P.Z. ITI), Dyrektor Generalny - General Manager Electronics,  Dyrektor Techniczny,  Szef Serwisu Technicznego. 

Andrzej Kaczmarek nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym i nie prowadzi innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Emitenta, która jest w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta konkurencyjna jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.                                                  

Massimo Di Casola - Członek Rady Nadzorczej

Massimo Di Casola ukończył Uniwersytet w Rzymie „Tor Vergata”, gdzie zdobył zarówno tytuł licencjata (2002 r.), jaki i tytuł magistra elektroniki (2004 r.), a wkrótce potem tytuł prawny inżyniera. W 2007 r. pan Di Casola uzyskał dyplom MBA (Master of Business Administration) w Rzymie na uniwersytecie korporacyjnym Finmeccanica Leonardo, jednej z 10 czołowych uczelni obronnych na świecie.

Przebieg kariery zawodowej

Massimo Di Casola napisał swoją pracę magisterską na podstawie współpracy w Telecom Italia, jednym z czołowych europejskich operatorów telekomunikacyjnych, gdzie zaprojektował narzędzie symulacyjne dla ogólnokrajowej infrastruktury światłowodowej. Pracował w zespole ds. Międzynarodowego Rozwoju Biznesu, w ramach którego brał udział w wielu międzynarodowych projektach, zarówno przetargach, jak i fuzjach i przejęciach, w takich krajach jak Turcja, Tunezja, Egipt, Brazylia, Argentyna. Następnie dołączył do Finmeccanica Leonardo, najpierw uczestniczył w Korporacyjnej Strategii, a rok później w fuzjach i przejęciach, tę ostatnią funkcję pełnił 10 lat, będąc odpowiedzialnym za ocenę, negocjowanie i wdrażanie szerokiego spektrum transakcji (prywatne umowy, publiczne przejęcia i sprzedaż, przetargi prywatyzacyjne, fuzje, spółki joint-venture) w rozmaitych sektorach biznesowych takich jak tabor kolejowy, helikoptery, aeronautyka, elektronika w przemyśle obronnym, przestrzeń kosmiczna, energetyka, przemysł metalowy oraz teleinformatyczny. W 2016 r. został Kierownikiem ds. Marketingu Strategicznego i Zarządzania Biznesowego, zajmując się komercyjnym rozwojem biznesu w dziedzinie przestrzeni powietrznej i kosmicznej oraz obronności grupy.

W styczniu 2017 r. dołączył do Atlantia S.p.A. jako Kierownik Kontrolingu Biznesowego i Oceny Inwestycji, pracując w ramach międzynarodowych inwestycji obejmujących budowę dróg publicznych; na swoim obecnym stanowisku jest odpowiedzialny za (i) wycenę finansową nowych projektów inwestycyjnych i dezinwestycyjnych, jak również przewidywanie ruchu i przychodów oraz (ii) planowanie i kontrolę spółek z portfela.

Massimo Di Casola nie figuruje w Rejestrze Dłużników Niewypłacalnych prowadzonym na podstawie ustawy z dnia 20 sierpnia 1997 roku o Krajowym Rejestrze Sądowym i nie prowadzi innej działalności wykonywanej poza przedsiębiorstwem Emitenta, która jest w stosunku do działalności wykonywanej w przedsiębiorstwie Emitenta konkurencyjna jak również nie uczestniczy w spółce konkurencyjnej jako wspólnik spółki cywilnej, spółki osobowej, spółki kapitałowej oraz nie uczestniczy w konkurencyjnej osobie prawnej jako członek jej organu.

Komitet Wynagrodzeń:

  • Stefano Bonomolo - Przewodniczący,
  • Tomasz Dobrowolski - Wiceprzewodniczący,
  • Andrzej Kaczmarek.

Komitet Audytu:

  • Tomasz Dobrowolski - Przewodniczący,
  • Nicola Bruno - Wiceprzewodniczący,
  • Andrzej Kaczmarek.

Pan Tomasz Dobrowolski i Pan Andrzej Kaczmarek spełniają kryteria niezależności przewidziane dla niezależnego członka Komitetu Wynagrodzeń, o których mowa w Załącznika nr II do Zalecenia Komisji Europejskiej 2005/162/WE z dnia 15 lutego 2005 roku, dotyczącego roli dyrektorów niewykonawczych lub będących członkami rady nadzorczej spółek giełdowych i komisji rady (nadzorczej) oraz w wytycznych zawartych w Dobrych Praktykach Spółek Notowanych na GPW 2016 oraz spełniają kryteria niezależności przewidziane dla niezależnego członka Komitetu Audytu, o których mowa w art. 129 ust. 3 Ustawy o biegłych rewidentach, firmach audytorskich oraz nadzorze publicznym z dnia 11 maja 2017 roku (Dz.U. z 2017 r. poz.1089) oraz § 3 ust. 5 Regulaminu Komitetu Audytu.

 

do góry